Ostoskori 0
Cart 0

Toimitusehdot

Laatulattiat Uusimaan verkkokaupasta toimitettavien tuotteiden toimituskulut määritellään toimitustavan, tuotteen koon ja painon sekä toimituskohteen etäisyyden perusteella. Lähtökohtaisesti tilaukset noudetaan Vantaan Tammiston varastolta (Sähkötie 8, 01510 Vantaa) asiakkaan toimesta.  Valikoimassamme on pääsääntöisesti verkkokaupan varastolta, mutta myös suoratoimituksena tehtaalta/tavarantoimittajalta toimitettavia tuotteita.

 

Toimitus verkkokaupan varastolta

Valittavissa on nyt vain nouto vaihtoehto. Myöhemmin aloitamme toimitukset koko Manner-Suomen alueelle.

 

Suoratoimitus tehtaalta

Suoraan tehtaalta toimitettavien tuotteiden toimituskulut ja -vaihtoehdot vaihtelevat tavarantoimittajittain. Näissäkin asiakas noutaa tavaran sen saavuttua Laatulattiat Uusimaan varastolta tai erikseen sovittuna tavara voidaan toimittaa suoraan asiakkaan toivomaan osoitteeseen. Tavaratoimituksen rahtikulut ovat asiakaan vastuulla.

 

Toimitusaika

Tuotteiden keruuseen ja pakkaamiseen menee noin 1 arkipäivä, jonka jälkeen tuotteet ovat välittömästi noudettavissa. Huomioi kuitenkin varaston noutopäivät, jotka ovat tiistai klo 12-16 sekä torstai klo 12-16 tai erikseen sovittu päivä ja aika.
Pyrimme poistamaan väliaikaisesti loppuneet tuotteet verkkokaupasta, mutta jos jokin tilaamasi tuote on loppu, olemme sinuun yhteydessä puhelimitse tai sähköpostitse.

EU-direktiivin vaatimuksesta.
Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi.
Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).

Suoraan tehtaalta toimitettavien tuotteiden toimitusaika vaihtelee tavarantoimittajittain. Toimitusajat ovat arvioita ja ne voivat muuttua. Laatulattiat Uusimaasta riippumattomista syistä, mahdollisista viivästyksistä/poikkeamista ilmoittamme asiakkaalle viipymättä saatuamme tiedon tehtaalta tai tavarantoimittajaltamme. Lähetämme myös suoraan tehtaalta lähetettävien toimitusten seurantatiedot sähköpostitse, mikäli ne tehtaan käyttämältä kuljetusliikkeeltä on saatavilla.

 

Vaihto- ja palautusoikeus (ei koske talouslaadun tuotteita!)

Palautusajan alkaminen lasketaan tilauksen noutamisesta asiamiespisteestä.
Palautusilmoitus on tehtävä 14vrk:n sisällä tilauksen noutamisesta.
Tuotepalautus on tehtävä 14 vrk:n sisällä palautusilmoituksen tekemisestä.
Jos palautat tuotteen, jonka mukana on tullut kaupanpäällinen, on myös kaupanpäällinen palautettava.
Jos tuote palautetaan rikkoutumisen vuoksi, rikkoutunut tuote palautetaan.
Palautettava tuote tulee olla käyttämätön, täysin virheetön ja alkuperäispakkauksessaan.
Mikäli palautettavia tuotteita on useampia, tulee ne ensisijaisesti palauttaa yhtenä pakettina / kollina.
Jos olet saanut toimituksessasi monipakettisen lähetyksen, voit myös palauttaa  asiakaspalautuksena useamman paketin, tai yhdistää palautuksesi yhteen laatikkoon.
Huomioithan että palautat kaikki saman tilauksen paketit samalla kerralla,
jolloin asiamies kirjaa kaikki palautettavat paketit samalle lähetystunnukselle.
Jos palautat monipakettisen palautuksen eri aikoina, joudumme veloittamaan asiakaspalautusmaksun useampaan kertaan. (7,90€)

Talouslaatu / 2-laatu tuotteilla ei ole palautusoikeutta!

Mielellämme annamme tarkempia tietoja ja lisäkuvia sähköpostitse, välttääksemme palautukset.

 

Asiakaspalautukset

Laatulattioiden varastolta noudetut tuotteet tulee myös palauttaa samaan paikkaan. Palauttaessasi tuotteita, lähetä sähköpostiin ([email protected]) yhteystietosi ja  kuvaus palautuksen syystä, sekä tilausnumero ja sähköpostiosoitteesi. Kun paketti on palautettu Laatulattiat Uusimaalle, sen tarkastamisen jälkeen tilille palautetaan tuotteiden summa. Noutamatta jättäminen EI ole asiakaspalautus.
Epäselvissä tilanteissa voit myös soittaa 0400997737 yrityksen aukioloaikoina. Palautuksista, joista ei ole etukäteen informoitu, veloitamme 20€ erillisen käsittelykulun.  Mikäli tuote on huonosti pakattu palautettaessa ja se rikkoutuu matkalla, emme palauta rahoja tuotteesta!
Viiden (5) tuotepalautuksen jälkeen emme valitettavasti voi enää toimittaa lähetyksiä.

 

Tuotevaihdot

Tuotevaihdoissa ota yhteys [email protected]

HUOMIOITHAN, että kuluttajasuojalain mukaisesti tilauksen noutamatta jättäminen ei vastaa tuotteen palautusta. Noutamatta jätettyjen pakettien kaikki toteutuneet postikulut, sekä muut kulut(kuten esim. pakkaus jne. kulut) veloitetaan asiakkaalta ennen rahojen palauttamista. Noutamattoman paketin uudelleenlähettämisestä perimme uuden postimaksun.

 

Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallinen tuote

Koskee tuotteiden toimitusta kun olemme aloittaneet toimitukset. Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi sähköpostitse [email protected]
Mikäli tuote on vaurioitunut  kuljetuksessa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio myös tuotteen noutopisteeseen.

 

Toimitustavat

Tässä kohtaa voit valita myymälästä noudon (muut toimitustavat ovat mahdollisesti tulossa myöhemmin), jolloin toimituskulusi ovat 0€ ja voit noutaa tuotteesi myymälästä milloin sinulle sopii, mutta huomioiden aukioloajat sekä varaston nouto-ajat (tiistai ja torstai klo 12-16 tai muut ajat sovittaessa) . Säilytämme myymälästä noutona tilattuja tuotteita 1kk. Lähetysten toimitukseen on tulossa toimija joka ilmoitetaan myöhemmin.

 

Tutustu Tietosuojaselosteeseen